På Fredag



Fredag händer en del. Jag och några tjejkompisar har planerat en resa till Göteborg över dagen, lite spontant bara! Äta lunch, shoppa, umgås och annat kul som vi tjejer faktiskt har! Det lät ju som en kul idé så klart att vi ska göra nåt sånt! Jag ser fram emot att umgås lite med tjejerna innan jag åker..

Men på Fredag kommer också min fina Mor hit! Hon och pappa ska på ett besök här i Jkpg så då har hon tänkt att stanna över i några dagar hos mig! Kul! Vi ska umgås, planera inför min resa, laga gott och promenera på stan! Hon har inte varit här nu på ett bra tag så då är det på tiden att hon kommer hit i några dagar! Kul vi ska ha!

Jag längtar till fredag!!

Idag har jag varit med Amir efter att jag slutade kl 12. Vi lunchade gott, gick på stan lite, hann åka hem och  sova/vila i 1 h och gjort ett besök på sjukhuset! Nu är jag hemma och är rätt trött efter en lång dag. Ska titta på TV och somna så gott för imorgon är det en ny lång dag som väntar!

Jag önskar er all gott!
//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0