hej hopp lilla snopp


Tarik & Jag i sommras


Tänkte komma med ett inlägg då jag inte har skrivit på ett tag. Den här veckan har gått snabbt förbi och imorgon är det redan fredag! Kanske har det gått så snabbt då jag har hållt igång med nåt hela tiden. Inatt jobbar jag för det hade vi bestämt sen länge och det känns rätt bra. Har inte sovit mycket men när det är en natt kan det kvitta. Idag har jag varit i skolan hela dan, gick hem på eftermiddan och försökte sova en stund. Runt 18.30 åkte jag med tjejerna till moskén då min vänninas son, söte Tarik, har blivit omskuren för några veckor sen och det hölls en vacker ceremoni åt hans ära. Det var jättevackert och det var så mycket folk där. Tarik var som vanligt en glad pojk och trivdes gott i sällskapet! Nu är hans willie så söt så :) haha
Som tur var hann jag att vara där nästan fram till slutet innan jag skulle iväg och jobba så då var jag glad, för jag ville verkligen inte missa det.

Nu ska jag återgå till mitt jobb!
Längtar att sova ut imorgon!
Vi hörs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0