Jag är så sjuk

Då var det dags igen ... att bli sjuk! Precis när jag tänkte att jag har stärkt mitt immunsystem med en massa tabletter kom förkylningen väldigt oväntat. Jag har ätit allt från c-vitamin, cink och probiotika dagligen och tänkte att ingen förkylning kommer drabba mig inte, speciellt när jag har kombinerat allt detta med nyttig mat. Så typiskt så! Jag har lärt mig att aldrig säga aldrig! Nu ligger jag här sen lördag morgon och kommer inte upp ur sängen! Idag känner jag mig dock en aning bättre men nyser, hostar, har ont i halsen och näsan rinner... Jag hoppas bara att jag inte har svininfluensan, men det tror jag verkligen att jag inte har.
Jag ska vila ut idag och imorgon för sen tänker jag inte vara sjuk nåt mer. Jag måste till skolan på onsdag och torsdag och på fredag ska jag åka till Gbg! Mamma, jag och min moster från Danmark som är på besök har bestämt oss att ta en trip till syster på fredag och umgås! Den helgen hade jag planerat att åka till Lamija för rätt länge sen, behöver lite nytt köp nämligen, men igår när jag pratade med mamma sist sa hon att hon och moster gärna kommer också. Det ska bli så kul så! Så nu ska jag tillbax till sängen och ta det lugnt...

Ta hand om er!
//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0