Paris Here I Come!!



hahah jag kan inte tro att jag kommer att vara i Paris imorgon vid den här tiden och smått och gått börja anpassa mig för att leva där i fem hela veckor!!  Shit..det här är verkligen inte jag och jag kan inte förstå hur det har kommit såhär långt att jag faktiskt åker imorgon. Tror det kan vara för att jag har planerat det här i mer än 1 år och alltid verkat som att " äsch det är långt kvar..." men nu har tiden kommit... på riktigt!

Jag är inte så nervös som jag borde vara men jag tror att när jag kommer fram till den näst största flygplatsen i Europa imorgon kommer allt verka på riktigt... då är jag fri på egen hand att klara mig!! Skrämmande lite med tanken på att jag är alldeles själv!! Jag måste bara ta mig fram till den centrala busstationen i Paris sen kommer de som jag ska bo hos och hämtar mig! iiiiiiiiiiiiiiii jag är visst nervös! Hahha

Nu måste jag packa klart, jag hatar att packa, speciellt för så länge me! Jag försöker att tänka på vad som är nödvändigt men i den här stunden känns allt nödvändigt men jag ska försöka att vara lite realistisk och inte ta med sånt jag vet att jag inte kommer att använda!
Så mycket nytt väntar på mig!!

Vi hörs från Paris imorgon, förhoppningsvis!
Bon Soir!!
Love//Emina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0