chick flick



Var på bio med mina tjejkompisar och såg The ugly truth ikväll! Det var en romantisk komedi som var helt okej. Dock som många komedier var den förutsägbar och slutet vet vi redan innan vi ska gå och se den. Men det gör inget när man är med sina tjejkompisar och vill se nåt romantiskt och roligt, inte krig och elände. Romantiken håller oss vid liv så därför behöver vi den ibland på film också....Om jag ska jämföra filmen med en annan så skulle det få bli Hitch, ni vet den med Will Smith och Eva Mendes..



I fredags såg jag och Amir He's just not that into you med rätt många kända skådesspelare. Konceptet kommer från Sex and the City när Miranda får höra "He's just not that into you" från Carries pojkvän vilket förklarar alla hennes bekymmer med dejting. Den här filmen, precis som den ovannämnda, handlar om tips och ideér när man dejtar. Alla problem man stöter på och hur man hittar den rätta!

Dessa två filmer kan man dra nytta av när man själv dejtar och ska hitta en kille,,eller? hehe jag vet inte. Själv tycker jag om att se en bra film, dessa två är för mig del helt okej. Jag behöver se en chick flick once in a while!

Love// Emina



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0