jag gillar...

Jag måste dela med mig av något som jag ääälskar att äta. Inlagda grönsaker - pickles!! Juste! mmmmm det finns inget bättre just nu! Har ätit Amirs farmors inlagda grönsaker och det smakar så otroligt gott. Krispigt och lite syrligt; perfekt sallad till varje måltid!! Hon hade förrutom morötter även blomkål och vitkål! Åh Me Love! Jag har snappat upp ett gamalt recept här på jobbet som jag har skrivit ner och ska tillaga detta goda fenomen själv någon gång. Nackdelen är väl att det ska stå och lagras i några veckor hmm kanske kan ta det när jag är i Paris så får det stå och vänta i kylen! Eller ett annat möjligt alternativ; att sticka iväg till hans farmor och plockar med mig en låda :)  När jag skriver detta inlägg ska du veta att jag är hungrig ;)

Go morgon!
/Emina


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni har så fin blogg med massa trevliga recept! Det blir till att testa laxen med cantadou i helgen tror jag minsann!

Ska vi dra ihop en tjej-fest snart kanske? jag får skicka iväg mina killar till farmor och farfar så vi kan dansa loss =) Kramelikram!

2009-10-02 @ 10:11:15
Postat av: emina

hej Sara, för jag antar att det är du :) Absolut att vi ska dra ihop en helg snart! Jag, Carin & Frida pratade om det när vi va hos Carin, men kanske att det får bli lite längre framöver? I December typ! Jag har fullt upp den här månaden och den sista helgen i oktober åker jag till Paris i 5 veckor. Men det är ju aldrig för sent! Jag vill absolut vara med så frågan är om ni kan vänta på mig! Eller att det blir 2 ggr! :) Kram på dig!

2009-10-02 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0